sista dagarna för i år i Umeå.

.... och det är galet fullt upp innan dess. Kan inte fatta att jag är hemma i Göteborg nästa helg, för att vara där i tre veckor :)
Jag flyger hem på torsdag till min underbara familj, släkt och vänskapskrets där hemma. Underbart!
Igår var det julfest här uppe, sista galna festen där alla är samlade. Det började med glöggdricaknde halv tre, fortsatte över till vinförfest, iväg till e-puben för julsittning med julbord och luciatåg, galen fylla, massor dans, vindrickande på väg från krogen, cissi och jag som fullaste tjejerna på Baloo (nattamatsstället), hemgång till amanda, nakendans och mer vindrickande sen deckande i sängen för mig och cissi. Vaknade halv tio fortfarande halvfulla med panodilfrukost på badrumsgolvet, jaa så kan det gå. Sen blev det i alla fall brunch med scones och pannkakor hos killarna med massor skvaller och därefter julkonsert i kyrkan. Fredag var med kanon vill jag säga med glöggprovande på EPP:n, stan med Hanna och matlagande, mer glögg och film med Hanna här i Grisbacka.
Sista helgen för i år här i Umeå har verklgien varit TOPPEN och få tusan vad  jag tycker om mina vänner här uppe! <3
Ja.. det var en kort resumé av min helg. De sista dagarna här uppe fortsätter med så sinnessjukt mycket plugg, storstädning, tvättning, klassfest, packande och kramkalas med vännerna.

Saknar er där hemma massor! Snart ses vi!


Kommentarer
Postat av: Martina

Hahah heej, jo lite pengar hade jag med mig.. Men dom kanske är slut........ ^^ hhaha.. :D

2009-12-18 @ 05:07:27
URL: http://martinamartina.blogg.se/
Postat av: Emilia

längtar tills i sommar, för då vet jag att vi kommer ses: sola och bada i kullavik med ett stort fat frukt och smörja olja tills den droppar från våra negerkroppar ^^

2010-01-10 @ 20:01:02
URL: http://vilseiryd.blogg.se/
Postat av: Emilia

tack min finaste gabbi! du är så vacker. gud va glad jag blir att höra från dig :) saknar dig riktigt mycket och längtar så tills vi kan äta jordgubbar i örsviken och guppa bland vågorna. tack för omtanken :)

2010-02-22 @ 22:10:41
URL: http://vilseiryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0