upptagen?

Idag tänkte jag faktiskt ta en bild på mitt rum som min kära vän Caroline har efterfrågat. Men idag hade såklart kameran inget batteri. Jag som äntligen hade fint på ena halvan av rummet, den viktiga halvan.

Tentavecka, skriver min första hemtenta denna veckan så jag är upptagen, japp hej!
Fyyy fan att jag är så dålig på att motivera mig till att skriva bara, med tanke på att hemtentan ska handla om motivation. Jag bara sover, ja hej, blir men inte pigg av att sova i tretton timmar då, jo, men det kanske skulle räckt med typ hälften. Nu kör vi i alla fall. Skriva skriva skriva ska jag göra resten av dagarna denna veckan, och kul ska det bli med, en jävligt bra text.

Dessutom har jag min träningsvecka, woho vad här ska tränas nu jävlar och träningsveckan ska aldrig ta slut!

Puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0