inget bloggande utan internet.

Nu klagas det på mig här att jag inte bloggar om hur jag har deet här i Umeå. Saknar er!
Men det är inte så lätt att blogga när inspiration är noll, livet är toppen och när jag har varit utan helt fungerande internet nu i snart sammanlagt tre veckor. Shit, vad jag verkligen kommit på mig själv med hur beroende man är av internet. Inte bara att följa det sociala livet utan allt viktigt man behöver göra och fixa görs ju också via internet. Nu har jag i alla fall en fungerande dator och ny hårddisk, i eftermiddag förväntas även internet fungera. Så sen så. Händer massor kul framöver och kameran ska börjas användas flitigt igen. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Caroline

jag saknar dig!

2009-11-20 @ 21:29:06
Postat av: Emilia

jag saknar dig också! som fan! blogga hur lite eller hur mkt du vill, jag kommer ändå vara en trogen läsare :) :P innan du tar examen så ska jag hälsa på dig! kan inte säga när, men någon gång ska jag åka upp till kurrituttön där uppe! och i sommar ses vi ju i götet =)

2009-11-23 @ 20:54:20
URL: http://vilseiryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0